ÁSZF

Klíma szakáruház tudnivalók

Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat a termékeinkről. Itt a legtöbb kérdésre választ kaphat, ha mégsem vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. Hívjon minket a 06-70-353-8911 számon, írjon nekünk az e-mail címünkre, illetve használhatja a kapcsolati űrlapunkat. 

Általános szerződési feltételek

 
 

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

(Hatályos: 2016. október 26. napjától)

 

Amennyiben vásárlója kíván lenni a Klimaszakaruhaz.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

1. Hatály, a Szolgáltató adatai, elérhetőségei

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSzF) a Logit Informatikai és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.klimaszakaruhaz.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazzák.

Jelen ÁSzF hatálya minden olyan, Magyarország területén nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra kiterjed, mely a www.klimaszakaruhaz.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon (a továbbiakban: Webshop) keresztül, vagy egyéb  online módon, továbbá telefonon történik. Elektronikus kereskedelmi szolgáltatásnak az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben meghatározott  kereskedelmi szolgáltatás minősül.

A hatályos ÁSzF megtalálható a Szolgáltató honlapján, továbbá székhelyén nyomtatott formában is hozzáférhető, és letölthető az alábbi linkről: http://klimaszakaruhaz.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek.

A Weboldal használatával és/vagy online ill. telefonos megrendelés esetén a megrendeléssel az Ügyfél kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételeket és a Weboldalon közzétett adatkezelési tájékoztatót megismerte, megértette és ezek rendelkezéseit elfogadja, az adatkezeléshez hozzájárul.

 

1.2. A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSzF rendelkezéseit egyoldalúan módosítani. A módosítások a Weboldalon történő közzététellel egyidőben lépnek hatályba. Az ÁSzF változása esetén a Termék megrendelésekor hatályos ÁSzF irányadó.

 

1.3. A Szolgáltató adatai, elérhetősége:

Logit Informatikai és Kereskedelmi Kft.

Székhely: 2051 Biatorbágy, Szily Kálmán utca 6. fszt.

Adószám: 12945764-2-13

EU adószám: HU12945764

Cégjegyzékszám: 13 09 157711  

F-Gáz ügyfélazonosító:1000000018834

A szervezetet bejegyző bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Bankszámlaszám: CIB: 10700024-27070501-52000001

Telefonszám: +36 70 353 8911

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap: www.klimaszakaruhaz.hu

Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az Ügyfél emailben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal munkanapokon 9-16 óra között.

 

Tárhely-szolgáltató adatai:

Név: MediaCenter Hungary Kft.

Székhely: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6.,

Telefon: +36 76 506 618

 

1.4. Jelen ÁSzF-ben fogyasztónak minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 

1.5. A Szolgáltató szolgáltatási tevékenységére vonatkozó magatartási kódexnek nem veti alá magát.

2. Termékek, árak

2.1. A Szolgáltató klímaberendezéseket és egyéb háztartási elektronikai termékeket (a továbbiakban: Termékek) értékesít.

A Termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a Termék használatára vonatkozó utasításokat a Weblapon a Termék információs oldaláról lehet megismerni azzal, hogy ezek az információk tájékoztató jellegűek. A Termék részletes tulajdonságait - amennyiben ezt jogszabály előírja - a Termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza, mely bizonyos Termékek esetében a Weboldalról is letölthető. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a Termék a Weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik.

A Webshopban a Termékekről megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Webshopban megjelenő kép és a Termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.

 

2.2. A vételár a kiválasztott Termék mellett feltüntetett összeg magyar forintban, amely az általános forgalmi adót tartalmazza.

A Termékek árának Szolgáltató általi módosítása esetén az új ár a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás az elküldött megrendelésekre nem vonatkozik.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a Termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

2.3. A Termékek Webshopban való megjelenítésének ténye nem jelenti azt, hogy az adott Termék elérhető, vagy elérhető lesz.

3. Megrendelés, a szerződés létrejötte

3.1. A Webshopban történő vásárlás elektronikus úton vagy telefonon leadott megrendeléssel lehetséges. A megrendeléshez az Ügyfél köteles a Szolgáltató által lényegesnek minősített valamennyi adatát megadni.

Az Ügyfél által a Webshopban megerősített (elküldött) megrendelés és a telefonon leadott megrendelés ajánlatnak minősül.

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.

A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb kárért felelősség nem terheli.

 

3.1.1. Webshopon keresztül leadott megrendelés:

3.1.1.1. Megrendelés leadására a Webshopban regisztráció nélkül, a „kosár” használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott Termékeket a rákattintást követően megjelenő, a Termék részletes adatait ismertető oldalon található „kosárba” gomb használatával teheti kosarába a kívánt darabszám megjelölése után. A kosár tartalmát megtekinteni, módosítani a Weboldal jobb felső sarkában található kosár ikonra kattintással lehet. Itt megadható a megrendelendő Termékek mennyisége –  a darabszám megadása után a frissítés gomb használatával -, illetve a kosár tartalma törölhető („Termék törlése a kosárból”). A szállítási cím, a szállítási- és fizetési mód, valamint az esetleges megjegyzések megadása után a megrendelés megerősítésére (elküldésére) csak az Általános Szerződési Feltételek elfogadását követően van mód.

3.1.1.2. Adatbeviteli hibák: Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában a megrendelés megerősítéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen: a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat, továbbá a Terméket bármikor törölni tudja a kosárból stb.

3.1.1.3. Az automatikus elektronikus levél, melyben a Szolgáltató rendszere a megrendelés megérkezését igazolja, nem minősül a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának, az csupán egy automatikus rendszerüzenet a megrendelés beérkezéséről.

3.1.1.4. A Szolgáltató köteles az Ügyfél megrendelésének megérkezését követő 48 órán belül az Ügyfél felé elektronikus úton visszaigazolni a megrendelést, mely visszaigazolás az ajánlat elfogadásának minősül és ezzel érvényes adásvételi szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között. Amennyiben e visszaigazolás az Ügyfél megrendelésének elküldésétől számított 48 órán belül az Ügyfélhez nem érkezik meg, az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól. Szolgáltató kizárja felelősségét a visszaigazolás tekintetében, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert az Ügyfél helytelen e-mail címet adott meg, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

3.1.1.5. A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadóak. Amennyiben a szerződés fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésnek minősül, úgy a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

A Felek között létrejött szerződés nyelve magyar.

A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek.

3.1.2. Telefonon keresztül leadott megrendelés:

Telefonon leadott megrendelés esetén a Szolgáltató rögzíti a megrendelést, majd 48 órán belül telefonon igazolja vissza. A visszaigazolással a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szerinti adásvételi szerződés jön létre a felek között.

4. Szállítási feltételek

4.1. A Szolgáltató a megrendelt Terméket saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével Magyarország területén belül munkanapokon 8-17 óra között díjmentesen házhoz szállítja. Meghatározott időpontban történő házhoz szállítást a Szolgáltató nem vállal.

A Termék személyes átvételére nincs lehetőség.

A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért felelősség nem terheli.

 

4.2. A várható szállítási határidő – amennyiben a megrendelés a Szolgáltatóhoz munkanapon 15 óráig megérkezik - , a megrendelés visszaigazolásától, vagy átutalásos fizetési mód választása esetén a vételár Szolgáltató bankszámláján történő jóváírástól számított 2 munkanap. A jelen pontban megjelölt szállítási határidő tájékoztató jellegű, a tényleges szállítási határidőről a megrendelés visszaigazolásakor minden esetben külön elektronikus vagy telefonos értesítést kap az Ügyfél.

 

4.3. Amennyiben a Termék kiszállításakor az Ügyfél, vagy az általa átvételre feljogosított személy, egyéb Közreműködő nincs a helyszínen, a Szolgáltató a Terméket visszaszállítja, ezzel teljesítési kötelezettségének eleget tett, a keletkezett többletköltségét átháríthatja az Ügyfélre.

A visszaszállított Terméket az Ügyfél előzetes egyeztetést követően a Szolgáltató által megjelölt helyen átveheti, vagy költségére a Szolgáltató ismételten kiszállítja, amennyiben a szállítási díjat és a vételárat az Ügyfél előzetesen átutalta a Szolgáltató részére.

 

4.4. Amennyiben az Ügyfél más személy (a továbbiakban: Közreműködő) közreműködésével végzi a megrendelést, vagy a Termék átvételét, ez esetben a Közreműködő magatartásáért is úgy felel, mintha maga járt volna el, és a Közreműködő tevékenységével kapcsolatban is teljes anyagi és büntetőjogi felelősséggel tartozik. Az Ügyfél által megjelölt szállítási címen a Termék átvétele során eljáró személyt Közreműködőnek kell tekinteni.

 

4.5. Az Ügyfél köteles a Termék átvételekor a szállítólevelet aláírni. A szállítólevél aláírásával az Ügyfél elismeri a Termék átvételét.

Az Ügyfél köteles a Terméket kézbesítéskor a szállító előtt megvizsgálni. Amennyiben a Termék vagy csomagolása sérült, az Ügyfél nem köteles a Termék átvételére. Ha úgy dönt, hogy a sérülés ellenére a Terméket mégis átveszi, úgy a sérülés tényét – a szállítólevél aláírása előtt! - köteles külön jegyzőkönyvben rögzíteni, és a szállítóval is aláíratni, továbbá fényképekkel dokumentálni és 1 munkanapon belül a Szolgáltató részére átadni vagy oly módon megküldeni, hogy az 1 munkanapon belül a Szolgáltatóhoz meg is érkezzen. A fentiek elmaradása, késedelmes vagy hiányos teljesítése esetén a Termék sérülten történő átvételére az Ügyfél nem hivatkozhat.

 

4.6. Az Ügyfél a kárveszélyt a Termék átvételétől viseli. Amennyiben az Ügyfél a Terméket a megjelölt napon történő kiszállítás alkalmával bármilyen okból nem veszi át, a kárveszély az átvétel elmaradása ellenére az Ügyfélre száll át.

 

5. Fizetési feltételek

A megrendelt Termék vételárának kiegyenlítése az Ügyfél választása szerint átvételkor készpénzzel vagy előzetes banki átutalással történik.

Banki átutalás választása esetén a Szolgáltató díjbekérő számlát küld az Ügyfél részére. A díjbekérő számla tartalmazza a fizetendő összeget, a fizetési határidőt és a Szolgáltató bankszámla-számát. 3 napot meghaladó fizetési késedelem esetén a Szolgáltatót elállási jog illeti meg. A Termékhez mellékelve a Szolgáltató az Ügyfél részére a vásárlás igazolására papíralapú számlát ad.

6. Elállás

6.1. Szolgáltatót a már visszaigazolt megrendelések tekintetében a rendelés egészére vagy egy részére vonatkozóan is elállási jog illeti meg. Részben történő teljesítésre kizárólag az Ügyfél hozzájárulása esetén kerülhet sor.

6.2. A jelen pontban foglalt elállási jog kizárólag a fogyasztókat illeti meg.

Fogyasztónak minősül a jelen ÁSzF 1.4. pontjában meghatározott személy.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztót – a jogszabályban foglalt kivételekkel - indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A fogyasztó elállási jogát a Termék átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

A fogyasztó elállási jogát a jelen ÁSzF mellékleteként csatolt nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy

erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja akként, hogy nyilatkozatát telefonon, elektronikus vagy postai úton megküldi a Szolgáltató jelen ÁSzF-ben rögzített elérhetőségének egyikére.

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát 14 napon belül elküldi. A határidő kezdete az a nap, amelyen az Ügyfél, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a Terméket átveszi.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen ÁSzF-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

A fogyasztó elállása esetén köteles a Terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltatóval előzetesen egyedileg egyeztetett címre visszaküldeni, illetve a Szolgáltató részére előzetesen egyedileg egyeztetett helyszínen átadni. A Szolgáltató székhelyén és telephelyén raktár nincs, ott visszáru átvételére nincs lehetőség.

A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a Terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül - a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon - visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja az visszatérítendő összeget, amíg a fogyasztó a Terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

A Szolgáltató utánvéttel küldött csomagot nem vesz át.

A Termék visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató követelheti a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.

7. A Szolgáltató hibás teljesítése, Ügyfél által érvényesíthető igények

A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha az Ügyfél a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

 

Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy az irányadó jogszabályok értelmében klímaberendezéseket kizárólag jogszabályban meghatározott képesítéssel rendelkező személy telepíthet, üzemelhet be, szervizelhet, javíthat és tarthat karban.

 

7.1.  Kellékszavatosság

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén - választása szerint - a Szolgáltatóval szemben az alábbi kellékszavatossági igényeket érvényesítheti a Polgári Törvénykönyv szabályai alapján:

-          kijavítás vagy kicserélés, kivéve, ha a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

-          ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni.  Amennyiben az Ügyfél fogyasztónak minősül, úgy a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

Amennyiben az Ügyfél fogyasztónak minősül, ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Amennyiben az Ügyfél nem minősül fogyasztónak, úgy kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. Amennyiben az Ügyfél fogyasztónak minősül, úgy kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.

(Fogyasztónak minősül a jelen ÁSzF 1.4. pontjában meghatározott személy.)

 

7.2. Termékszavatosság

A termékszavatossági igényt csak a jelen ÁSzF 1.4. pontja szerinti fogyasztó érvényesíthet.

A Termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania.

A Termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a Termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a Terméket cserélje ki. Gyártónak minősül a Termék előállítója és forgalmazója is.

A Termék akkor hibás, ha nem felel meg a Terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A gyártót a termékszavatosság az adott Termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.  

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

- a Terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

- a Termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

- a Termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

7.3. Jótállás

A Szolgáltatót a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a kormányrendelet 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre vonatkozóan jótállási kötelezettség terheli.

A fogyasztó jótállási igénye esetén a kellékszavatosságnál részletezett igényeket érvényesítheti azzal, hogy a Szolgáltató csak akkor mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Fogyasztónak minősül a jelen ÁSzF 1.4. pontjában meghatározott személy.

A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a Termék fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Ha a gyártó a Termékre a kormányrendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a Szolgáltatót megillető jogok a fogyasztó és Szolgáltató közötti szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

8. Felelősség kizárása

8.1. A Szolgáltató a szerződés megszegésével az Ügyfélnek okozott kárt köteles megtéríteni. Mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. A Szolgáltató a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett kár megtérítésére köteles, nem köteles azonban az Ügyfél vagyonában keletkezett egyéb károk és az elmaradt vagyoni előny megtérítésére. A Szolgáltató nem köteles a neki nem felróható késedelmes teljesítésből eredő kár megtérítésére.

8.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Weboldalhoz, illetve az ott található bármilyen információhoz való hozzáférésből, illetve ennek elmaradásából vagy ezek felhasználásából származó semmiféle kárért.

8.3. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért, amelyek a Weboldal használatából, annak használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, üzemzavarából, az adatok bárki által történő illetéktelen megváltoztatásából keletkeznek, illetve amelyek az információtovábbítási késedelemből, számítógépes vírusból vonal- vagy rendszerhibából, vagy más hasonló okból származnak.

8.4. A Szolgáltató a Weboldalon elhelyezett, más weboldalakra mutató linkekre vonatkozóan nem vállal felelősséget a más weboldalak tartalmáért, vagy az Ügyfélnél a más weboldal által felmerült bárminemű kárért.

8.5. A Szolgáltató a hatályos magyar jogszabályok alapján jár el, ezért nem vállal felelősséget az Ügyfél saját állama szerinti jogszabályok előírásainak be nem tartásáért és az ebből eredő bárminemű kárért.

9. Szerzői jogok

A Weboldal szerzői jogi műnek minősül és szerzői jogi, illetve védjegyoltalom alatt áll. Tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak (kép-, hang- és szöveges tartalom) vagy azok bármely részletének többszörözése, újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon történő - a személyes használatot meghaladó mértékű - felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.

A fentieket sértő használat polgári jogi és büntetőjogi következményekkel járhat. A Szolgáltató minden tudomására jutott jogsértéssel szemben fellép.

 

10. Panaszkezelés, vitarendezés

10.1. Az Ügyfél a Termékkel kapcsolatos panaszát a jelen ÁSzF-ben rögzített elérhetőségeken (e-mailben, telefonon vagy postai úton) terjesztheti elő. A Szolgáltató a panaszt megvizsgálja, amennyiben erre mód van, úgy azonnal orvosolja, ellenkező esetben a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát az Ügyfélnek megküldi. A Szolgáltató a panaszra 30 napon belül írásban indokolt érdemi választ ad. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és az érdemi, indokolt válasz másolati példányát a Szolgáltató 5 évig köteles megőrizni.

10.2. Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél közötti jogvita a szolgáltatói panaszkezelés során nem rendeződik, az Ügyfél  - fogyasztói jogainak megsértéses esetén - panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.

10.3. Az Ügyfél a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából békéltető testülethez is fordulhat:

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

 

10.4. Online vitarendezési fórum

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

Online Vitarendezési Fórum

 

10.5. A felek közötti jelen jogviszonnyal kapcsolatos jogvita elbírálására hatáskörtől függően a Budaörsi Járásbíróság, illetve a Tatabányai Törvényszék kizárólagosan illetékes.

 

11. Adatvédelem

A Szolgáltató adatkezelési tájékoztatója az alábbi linken érhető el:

Melléklet: elállási nyilatkozat-minta

Címzett:  

Logit Kereskedelmi és Informatikai Kft.

2051 Biatorbágy,

Szily Kálmán u. 6/A fszt.

 

 

 

Elállási nyilatkozat

 

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

 

Alulírott………………………… kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

………………………………………………………………

………………………………………………………………

………………………………………………………………

………………………………………………………………

………………………………………………………………

………………………………………………………………

 

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

 

Kelt: